Türk Telekom’a kaç ay taahhütüm kaldı?
Tüketiminizi istediğiniz zaman KALAN [hizmetno] yazıp 6606 numarasına SMS göndererek veya online işlem merkezinden sorgu yaparak takip edebilirsiniz. Aylık kullanım kotanız (GB) dolmadan önce sizi bilgilendireceğiz.
Taahhüt bitiş tarihi nasıl öğrenilir?
İnternet sözleşmeniz ve sözleşmenin ne kadar süreceği hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, öncelikle sağlayıcınızla iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayarak sözleşmenizin ne kadar süreceğini kolayca öğrenebilirsiniz.
Taahhüt 5555 nedir?
5555’e SMS göndererek taahhüt veren müşterilerimizin taahhüt onay SMS’leri için 1 TL SMS ücreti alınmaktadır. Avantajlı 4 GB tarifesi ile tüm yurda 750 dakika, grup içerisinde sınırsız dakika, tüm şebekeye 1000 SMS ve 4 GB mobil internet hakkınız bulunmaktadır.
Türk Telekom hat kapanma süresi nasıl öğrenebilirim?
Türk Telekom müşterileri, hat bloke saatlerini “1185” müşteri hizmetlerini arayarak veya “1188” SMS hattına “HAT DURUMU” yazarak öğrenebilirler.
Türk Telekom taahhüt bitimi nasıl öğrenilir?
Telefonunuzun tuş takımından *124# tuşladıktan sonra gelen ekrana önce 9 rakamını girip ardından gönder tuşuna basabilirsiniz. 3 ve ardından 2 tuşuna basıp gönderdikten sonra kalan sözleşme süresi ve iptal ücretini içeren bir SMS alacaksınız.
Taahhütün bitmesine ne kadar kala GSM hat taşıma?
Taahhüt süresinin son ayında numara taşınabilirliği Taahhüt süresinin bitiminden prensip olarak bir ay önce numara taşınabilirliği süreci başlatılabilir.
Türk Telekom faturalı tarifem ne zaman bitiyor?
Tarife ve kampanyalarda tanımlanan kalan dakika/SMS/İnternet kotasını nasıl öğrenebilirim? Tarife, paket ve kampanyaların toplam kalan süresini “SES” yazıp 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz.
Türk Telekom mobil taahhüt bitince ne olur?
Türk Telekom bireysel müşterileri, promosyon teklifinin sona ermesinden sonra 3 ay boyunca belirli promosyon tekliflerinden faydalanmaya devam edebilir. Promosyona katıldıktan sonra, promosyon avantajlarından 3 ay boyunca ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
Taahhütün bitmesine kaç gün kala cayma bedeli ödenmez?
Belirsiz süreli veya bir yıl ve daha uzun süreli sözleşmeleri, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin her zaman feshedebilirsiniz.
Türk Telekom taahhüt yenilemek için hangi numarayı aramalıyız?
Sabit hat telefon abonelik sözleşmelerinizi Türk Telekom’un online işlem merkezinden, Türk Telekom sabit hat telefon online işlemlerimizden, çağrı merkezimizden* (444 1 444) veya Türk Telekom şube ve mağazalarından tamamlayabilirsiniz.
5555 kodu nedir?
Yangın veya duman görürseniz ne yapmalısınız? Yangını fark eden personel en yakın yangın alarm düğmesine basmalıdır. Hastane güvenlik merkezi 5555 dahili numarasından aranmalı ve yangının yeri bildirilmelidir.
9333 ücretli mi?
Hesap bakiyenizi istediğiniz zaman ücretsiz olarak kontrol edebilirsiniz. 9333’ü arayarak; Ön ödemeli hattınızdaki TL tutarını öğrenmek için 9333’ü aramanız yeterlidir.
Türk Telekom hattım ne zaman kapanacak?
Bağlantınızı 184 gün boyunca yüklemezseniz, harici aramalar için bloke edilir. Bağlantınızı sonraki 92 gün içinde yüklemezseniz, bağlantınız harici aramalar için bloke edilir ve yalnızca bağlantınızdan arama alabilirsiniz. 92 gün geçtikten sonra, hattınız tamamen kapatılır ve bu hat için abonelik sözleşmeniz sonlandırılır.
Son geçerlilik tarihi nedir Türk Telekom?
Bağlantınızı 184 gün boyunca yüklemezseniz, harici aramalar için bloke edilir. Bağlantınızı sonraki 92 gün içinde yüklemezseniz, bağlantınız harici aramalar için bloke edilir ve yalnızca bağlantınızdan arama alabilirsiniz. 92 gün geçtikten sonra, hattınız tamamen kapatılır ve bu hat için abonelik sözleşmeniz sonlandırılır.
Türk Telekom kullanım detayları nasıl öğrenebilirim?
Güncel tüketimimi nasıl öğrenebilirim? *ALO paketine sahip müşterilerimiz, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak, Türk Telekom şube ve mağazalarını arayarak veya THKKALAN yazıp bir boşluk bırakıp servis numarasını yazıp 6606*’ya SMS göndererek güncel tüketimlerini öğrenebilirler.
Türk Telekom faturalı tarifem ne zaman bitiyor?
Tarife ve kampanyalarda tanımlanan kalan dakika/SMS/İnternet kotasını nasıl öğrenebilirim? Tarife, paket ve kampanyaların toplam kalan süresini “SES” yazıp 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz.
Taahhüt süresi ne kadar?
Taahhüt, müşterinin şirketin hizmetlerini belirli bir süre boyunca kullanmayı kabul etmesi anlamına gelir. Bu taahhüt süresi genellikle 12 ay, 24 ay veya 36 ay olabilir. Taahhütte bulunduğunuzda, sözleşmede belirtilen hizmetleri o süre boyunca kullanabilirsiniz.
* 123 nedir?
3. *123# kullanarak bakiyenizi nasıl kontrol edebilirsiniz: *123#’ü arayarak telefon ekranınızda güncel TL tutarınızı görebilirsiniz.
Türk Telekom kullanım detayları nasıl öğrenebilirim?
Güncel tüketimimi nasıl öğrenebilirim? *ALO paketine sahip müşterilerimiz, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak, Türk Telekom şube ve mağazalarını arayarak veya THKKALAN yazıp bir boşluk bırakıp servis numarasını yazıp 6606*’ya SMS göndererek güncel tüketimlerini öğrenebilirler.